Надлежност Градске управе за опште и заједничке послове

Градска управа за опште и заједничке послове  обавља следеће послове:

1) припрема и организује седнице Скупштине града и њених радних тела и обавља све стручне и административно-техничке послове за потребе рада Скупштине града и њених радних тела;

2) припрема Програм рада Скупштине града и прати његово извршавање;

3) припрема нацрте одлука и других општих аката које доноси Скупштина града из области организације система власти;

4) обезбеђује рад и даје стручна мишљења у вези са радом и задацима Скупштине града и њених радних тела;

5) обезбеђује и припрема документационе и друге материјале и податке потребне за рад Скупштине града и њених радних тела;

6) прати извршење прописа и свих других општих и појединачних аката које доноси Скупштина града и обезбеђује извршење одлука и закључака радних тела;

7) обавља послове везане за сарадњу са другим градовима и општинама, организацијама и асоцијацијама, на територији Републике Србије као и послове сарадње са градовима, општинама и организацијама других земаља;

8) врши стручне и административне послове за функционере Скупштине града, обавља послове везане за Агенцију за спречавање корупције за лица изабрана, постављена или именована од стране Скупштине града, пружа стручну помоћ одборницима;

9) обавља послове у вези са уређивањем и издавањем "Службеног листа града Сремска Митровица" и послове презентације службеног листа на званичној интернет презентацији града Сремска Митровица;

10) обавља стручне, нормативно-правне, административно-техничке, организационе и друге послове у оквиру надлежности и послова Градоначелника и Градског већа;

11) стара се о заказивању и припремању седница Градског већа и о извршавању одлука и других аката Градоначелника и Градског већа;

12) врши послове који се односе на сарадњу и пружање стручне помоћи другим градским управама, јавним предузећима и установама чији је оснивач Град, о питањима из надлежности Градоначелника и Градског већа као и у припреми прописа и других општих и појединачних аката, које разматрају ови органи;

13) прати прописе и даје мишљења Градоначелнику и Градском већу о сагласности предлога одлука и других прописа и општих аката које припремају градске управе са Уставом, законом и Статутом града;

14) обавља послове везане за Агенцију за спречавање корупције за лица постављена од стране Градоначелника и Градског већа;

15) обавља управне и стручне послове у непосредном спровођењу закона и других прописа који су поверени Граду у области личних стања грађана (држављанства, вођења матичних књига, личног имена, брака, бирачких спискова и др);

16) води деловодник за све градске управе, прима захтеве електронским путем, води портал Е управе, прима поднеске, даје упутства и потребна обавештења странкама у вези са остваривањем њихових права код органа Града;

17) води писарницу и архиву, пријем и експедицију поште;

18) обавља стручне послове управљања људским ресурсима, послове који су везани за кадровска питања, социјалну и здравствену заштиту запослених у градским управама, Градском правобранилаштву,  послове који се односе на безбедност и здравље на раду;

19) прати спровођење политика и мера за остваривање и унапређивање родне равноправности из делокруга органа у којем су запослени; прати стање о полној структури запослених и радно ангажованих лица у органу у коме су одређени и саставља извештаје о утврђеном стању у погледу достигнутог нивоа остваривања родне равноправности у области из делокруга органа; саставља прописане извештаје руководиоцу органа, које орган јавне власти, након доношења,  доставља Министарству; сарађује са Министарством и телима за родну равноправност на питањима значајним за остваривање и унапређивање родне равноправности; припрема податке, анализе и материјале потребне за рад тела за родну равноправност; обавља и друге послове у складу са актом о одређивању лица задуженог за родну равноправност;

20) врши послове у вези са пружањем бесплатне правне помоћи у складу са законом који уређује ову област;

21) стара се о текућем одржавању зграда, опреме и уређаја, физичком обезбеђењу и противпожарној заштити објеката које користе органи Града, штампању, умножавању и достави материјала, пружању услуга превоза за потребе органа Града и стара се о возном парку, одржавању система веза, врши интерне угоститељске услуге, врши и друге стручно-техничке послове за потребе органа Града;

22) обавља послове у области одбране Града и противпожарне заштите, стручне и административне послове за Градски Штаб за ванредне ситуације, као и послове координације свих органа и служби, организационе, стручне и административне послове у случају ванредних ситуација;

23) обавља послове финансијске службе у складу са прописима о буџетском систему у оквиру својих надлежности;

24) прати конкурсе и припрема документацију ради учешћа Града на конкурсима код министарстава, надлежних покрајинских органа, и других институција ради обезбеђења средстава за намене из своје надлежности;

25) организује и уређује и стара се о информатичкој обради података, за све органе Града у вршењу њихових надлежности;

26) води и ажурира Географски-информациони систем града Сремска Митровица и доставља потребне податке по захтеву надлежних органа;

27) води евиденцију покретних ствари у јавној својини Града и припрема акта о располагању покретним стварима у складу са прописима.

28) обавља послове везане за планирање, покретање поступка и извештавање о јавним набавкама, које се односе на њен делокруг послова;

29) врши стручне послове за потребе градских робних резерви, утврђује њихов обим и структуру, припрема годишњи програм робних резерви, спроводи активности везане за давање позајмица из залиха градских робних резерви, као и друге послове везане за градске робне резерве;

Градска управа за опште и заједничке послове врши послове координације Градским услужним центром који представља унутрашњу организациону јединицу са посебним положајем у којој се обављају послови пријемне канцеларије за послове из надлежности свих градских управа и органа Града, наплата такси и други послови пружања услуга грађанима.

Кабинет Градоначелника као посебна организациона јединица у оквиру Градске управе за опште и заједничке послове

У Градској управи за опште и заједничке послове образује се Кабинет Градоначелника, као посебна организациона јединица. У Кабинету Градоначелника радни однос на одређено време заснивају помоћници Градоначелника, као функционери које решењем поставља Градоначелник.

Градоначелник може да постави до 3 помоћника за области које су од значаја за развој и функционисање Града и то: развој и унапређење села, урбанизам и комуналне делатности, образовање, култура и спорт, пољопривреда, привреда и предузетништво, туризам, саобраћај, инвестиције и локални економски развој, социјална и здравствена заштита, заштита животне средине и друго.

Конкретна област за коју се одређени помоћник Градоначелника поставља одређује се актом Градоначелника о постављењу.

Поред помоћника Градоначелника, актом начелника градске управе, радни однос на одређено време у Кабинету Градоначелника, у складу са законом, може засновати и лице задужено за протокол, као и друга лица у зависности од потребе.

Радни однос помоћника Градоначелника, лица задуженог за протокол и других лица која су засновала радни однос у Кабинету Градоначелника, траје најдуже док траје дужност Градоначелника.

Месне канцеларије

За обављање одређених послова локалне самоуправе из делокруга градских управа, као и других послова управе, ради бржег и ефикаснијег обављања тих послова у месту становања грађана, у оквиру Градске управе за опште и заједничке послове, образују се Месне канцеларије у насељеним местима и то:

- Месна канцеларија са седиштем у Бешенову (за насељена места Бешеново и Бешеновачки Прњавор),

- Месна канцеларија са седиштем у Босуту,

- Месна канцеларија са седиштем у Великим Радинцима,

- Месна канцеларија са седиштем у Гргуревцима,

- Месна канцеларија са седиштем у Дивошу,

- Месна канцеларија са седиштем у Засавици I,

- Месна канцеларија са седиштем у Засавици II,

- Месна канцеларија са седиштем у Јарку,

- Месна канцеларија са седиштем у Кузмину,

- Месна канцеларија са седиштем у Лаћарку,

- Месна канцеларија са седиштем у Лежимиру,

- Месна канцеларија са седиштем у Манђелосу,

- Месна канцеларија са седиштем у Мартинцима,

- Месна канцеларија са седиштем у Мачванској Митровици,

- Месна канцеларија са седиштем у Ноћају,

- Месна канцеларија са седиштем у Равњу,

- Месна канцеларија са седиштем у Раденковићу,

- Месна канцеларија са седиштем у Салашу Ноћајском,

- Месна канцеларија са седиштем у Сремској Рачи,

- Месна канцеларија са седиштем у Старој Бингули,

- Месна канцеларија са седиштем у Шашинцима,

- Месна канцеларија са седиштем у Шишатовцу,

- Месна канцеларија са седиштем у Шуљму,

- Месна канцеларија са седиштем у Чалми.



Адреса: Светог Димитрија 13, 22000 Сремска Митровица
Канцеларија бр. 32
Тел. 022/610-614
еmail: 
guprava5@sremskamitrovica.org